Ο Τόπος των Διδύμων

 

Λίγες ημέρες πριν ανάρτησα ένα άρθρο με θέμα τις μορφές και τη σχέση τους με τους πλανήτες. Εκεί ασχοληθήκαμε με την βασική δυαδικότητα Μορφής – Περιεχομένου στην υλοποιητική της φάση. Σήμερα ερχόμαστε να καλωσορίσουμε την είσοδο στο ζώδιο των Διδύμων και τον νέο Ιούνιο. Οι δύο αυτές αναφορές δεν είναι καθόλου άσχετες ή απομακρυσμένες μεταξύ τους. Αυτό που τις ενώνει είναι ότι στο ζώδιο των Διδύμων γίνεται η πρώτη συνειδητοποίηση της δυαδικότητας, μέσω της ανάπτυξης της νοητικότητας και της συσσώρευσης γνώσης, που εγγενώς αναζητεί―τείνει να μετατραπεί σε σοφία ενότητας. Στο ζώδιο των Διδύμων αναφερόμαστε πλέον στην διαδικασία της εμπειρίας & της συνείδησης η οποία προχωράει με την σύνθεση των αντιθέτων που φθάνει σε μία βασική ολοκλήρωση και έκφραση στο ζώδιο του Ζυγού. Στην προηγούμενη αναφορά μας σημαντικό ρόλο έπαιξαν ο Κρόνος και ο Ουρανός και έχουμε με τους Διδύμους τουλάχιστον μία σχέση να αναπτύσσεται μέσω της Αφροδίτης που είναι εσωτερικός κυβερνήτης των Διδύμων, ιεραρχικός του Αιγόκερου, ενώ είναι τέκνο του θεού Ουρανού κατά την Μυθολογία μας. Αυτοί οι τρεις πλανήτες Αφροδίτη, Ουρανός και Κρόνος εν τω μεταξύ συγκυβερνούν τον Ζυγό, που είναι το ζώδιο ολοκληρωμένης εμφάνισης της έννοιας της αντίθεσης, της ισότητας και της ισορροπίας, θέματα ιδιαίτερης σημασίας και που πρωτοεμφανίζονται και αιτείται η αντιμετώπιση τους στους Διδύμους, όπως θα δούμε στην συνέχεια. Η Αφροδίτη είναι εξωτερικός κυβερνήτης του Ζυγού, ο Ουρανός εσωτερικός και ο Κρόνος ιεραρχικός. Ένα ακόμα σημείο συσχετισμού του Αιγόκερου του προηγούμενου άρθρου με τους Διδύμους είναι το ότι στους Διδύμους πρώτη φορά υπάρχουν δύο σαφώς προσδιορισμένα μέρη. Μεταξύ αυτών των μερών πρώτη φορά αναπτύσσεται η συνείδηση ότι πρέπει να υπάρχει συνεχής και ανεμπόδιστη ροή, και έτσι συνδέεται η Ρέα (Ροή) σύζυγος του Κρόνου με το ζώδιο των Διδύμων. Η Ρέα βέβαια αποτελεί μία από τις προσηγορίες της Δυάδας κατά την αναφορά του Ιάμβλιχου και του Νικόμαχου του Γερασηνού. Αυτό ας το κρατήσουμε στον νου όταν στην συνέχεια αναφερθούμε στο ότι οι Δίδυμοι είναι το ζώδιο από όπου εκκινεί η δράση της Χριστικής Συνείδησης. Έτσι συνδέεται η Ρέα που είναι η κύρια υποστηρικτής και η έναρξη ξεδιπλώματος του Σχεδίου του Δία με την διάσωση του, με τους Δίδυμους. Διαλογιστείτε αυτές τις συνδέσεις και θα βρείτε την άκρη του νήματος της σχέσης του Σχέδιου του Δία με την ανάπτυξη της Χριστικής συνείδησης και την φυσική Έλευση του Χριστού. Επίσης αυτή η εμφάνιση της Ρέας στο ζώδιο των Διδύμων δεν είναι απομακρυσμένη από την αστρολογική γνώση και συνδέεται με το ότι ιεραρχικός κυβερνήτης των Διδύμων είναι η Γη. Η Ρέα είναι η μεγάλη Μητέρα θεών και ανθρώπων και η Γη―Γαία είναι μια άλλη όψη του ίδιου αρχέτυπου. Ας μην ξεχνάμε ότι η Γη και ο Κρόνος είναι οι δύο πλανήτες που εκφράζουν την τρίτη ακτίνα της Δημιουργικής Νόησης. Διαλογιστείτε πάνω σε αυτά, καθώς έχουν μεγάλη σημασία για τον πλανήτη μας και εμάς, την ανθρωπότητα του.

Οι σχέσεις αυτές Διδύμων―Ζυγού―Αιγόκερου σχετίζονται και με την διαρκή αύξηση του φωτός της ψυχής και την μείωση του φωτός της προσωπικότητας, που ξεκινάει στο ζώδιο των Διδύμων και φθάνει σε μία ολοκλήρωση στο ζώδιο του Αιγόκερου, από την Πύλη του οποίου ενσαρκώνεται ο Χριστός. Υπάρχει όμως ακόμα μία αναφορά που από μιας αρχής συνδέει το ζώδιο των Διδύμων προς το ζώδιο του Σωτήρα που είναι οι Ιχθείς, υποδεικνύοντας με μιά άλλη οπτική τον Σωτηριακό χαρακτήρα όλου του Μεταβλητού Σταυρού. Αυτό συμβαίνει με το ότι η Ρέα έσωσε τον Δία δίνοντας στον Κρόνο να καταπιεί μία πέτρα και εξ αυτού ονομάζεται Σώτειρα στους τελετουργικούς ύμνους των αρχαίων. Με αυτό τον τρόπο βλέπουμε ότι στο Αρχέτυπο της Δέυτερης Ακτίνας που εκφράζεται στους Διδύμους πρώτη φορά, ενυπάρχει και η ιδέα της Σωτηρίας, η οποία περνάει στο ζώδιο της Παρθένου στην υλοποιητική της φάση διακρίνοντας τον Σωτήρα Χριστό και κυοφορώντας τον, έως την πλήρη εκδήλωση του στο ζώδιο των Ιχθύων. Καλύπτοντας έτσι τον κύκλο των ζωδίων της δεύτερης ακτίνας Δίδυμοι―Παρθένος―Ιχθείς. Μιας δε και βρεθήκαμε για κάποιο λόγο να ασχολούμαστε με αυτό τον τρόπο με τους Διδύμους, ας παρατηρήσουμε ακόμα ότι στον Αιγόκερο, που είναι το τρίτο ζώδιο κατά την αριστερόστροφη πορεία στον ζωδιακό (Ιχθείς, Υδροχόος, Αιγόκερος) ολοκληρώνεται η δημιουργία της μορφής και παίρνει την τελική της μορφή η αναζήτηση της συνειδησιακής ένωσης―υπέρβασης ψυχής―σώματος, ενώ στους Διδύμους, στο τρίτο ζώδιο κατά την δεξιόστροφη πορεία (Κριός, Ταύρος, Δίδυμοι) εκφράζεται και καθιερώνεται το περιβάλλον ανάπτυξης της συνείδησης της πολικότητας Μορφής―Περιεχομένου, ή Σώματος―Ψυχής όπως θα δούμε στην συνέχεια. Ας προχωρήσουμε όμως στο ζώδιο των Διδύμων πιο συγκεκριμένα.

Η συνειδητοποίηση της πρωταρχικής δυαδικότητας Μορφής–Περιεχομένου στον άνθρωπο είναι η πολικότητα Ψυχή―Σώμα. Η ψυχή είναι το περιεχόμενο του σώματος, όπως το νερό είναι το περιεχόμενο ενός ποτηριού. Αυτή η συνειδητοποίηση είναι που αφυπνίζεται για πρώτη φορά, τίθεται στην πράξη και δημιουργείται η ουσιαστική ενοποίηση και σύμπραξη των δύο πόλων (ψυχής―σώματος), στο ζώδιο των Διδύμων. Η ουσιαστική ενότητα της δυαδικότητας βρίσκεται στο βάθος της ουσίας των Διδύμων και αυτό σχετίζεται και με την συγκεντρωμένη στόχευση του απέναντι ζώδιου τους, που είναι ο Τοξότης, ο οποίος για να πετύχει τον στόχο του πρέπει να υπάρξει ταύτιση άνθρωπου―τοξότη, τόξου και στόχου. Αυτό το μαθαίνει όποιος ασχολείται ακόμα και με φυσικό τρόπο με την τέχνη της τοξοβολίας. Ο ζωδιακός των δώδεκα ζωδίων πρέπει κάποια στιγμή να γίνει αντιληπτός σαν ζωδιακός έξι πολικών αξόνων (Κριός―Ζυγός, Ταύρος―Σκορπιός, Δίδυμοι―Τοξότης, Καρκίνος―Αιγόκερος, Λέων―Υδροχόος, Παρθένος―Ιχθείς) και ειδικά στον άξονα Διδύμων–Τοξότη αυτό γίνεται έντονα φανερό. Ο άξονας αυτός είναι ιδιαίτερης σημασίας για την λειτουργικότητα του πλανήτη μας μέσα στο ηλιακό μας σύστημα και συγχρόνως η πολικότητα Διδύμων–Τοξότη παίζει ένα κυρίαρχο ρόλο στην διαδικασία αφύπνισης, συνειδητοποίησης και εκδήλωσης της Χριστικής Συνείδησης. Ειδικώτερα το ζώδιο των Διδύμων είναι η έναρξη και η πρώτη αρχετυπική εκδήλωση της Δεύτερης Ακτίνας της Αγάπης―Σοφίας και εξ αυτού το ζώδιο αυτό είναι ο εναρκτήριος τόπος της αφύπνισης και λειτουργίας της Χριστικής Συνείδησης, που αφυπνίζεται και δραστηριοποιείται μέσα από το σύνολο του Μεταβλητού Σταυρού.

Ας παρατηρήσουμε αρχικά ότι οι Δίδυμοι, η Παρθένος και οι Ιχθείς είναι τα ζώδια εκφραστές της δεύτερης ακτίνας (Αγάπης―Σοφίας), ενώ ο Τοξότης, η Παρθένος και οι Ιχθείς είναι τα ζώδια της έκτης ακτίνας του Ιδεαλισμού και της Έμπρακτης Αφοσίωσης, του Μπάκτι γιόγκα αν θέλουμε να δανειστούμε την ορολογία των τεχνολογιών των ανατολικών αδελφών μας. Παρατηρούμε ότι ο άξονας Παρθένου–Ιχθύων είναι ο κοινός τόπος των δύο ακτίνων, ενώ οι Δίδυμοι παίζουν τον ρόλο της αρχετυπικής παρουσίας, τον ρόλο του Είναι και ο Τοξότης ελέγχει, ενσωματώνει–επιβεβαιώνει και θέτει τις ενέργειές του στον ρόλο της εφαρμογής, της επιδίωξης, επικεντρωνόμενος στον πόλο του Γίγνεσθαι. Η Παρθένος όμως και οι Ιχθείς διατηρούν συνθεμένα τόσο το Είναι όσο και το Γίγνεσθαι της Χριστικής Συνείδησης κρατώντας σε στενή διαρκή σχέση και τα άλλα δύο ζώδια, το σύνολο δηλ του Μεταβλητού Σταυρού (Δίδυμοι, Παρθένος, Τοξότης, Ιχθείς). Ο Μεταβλητός Σταυρός είναι ο τόπος που διενεργούνται οι διαδικασίες αφύπνισης και δράσης της Χριστικής Συνείδησης στον κόσμο σήμερα. Ενδιαφέρον είναι το ότι ο Χριστός ανήκει στην δεύτερη ακτίνα, ενώ ο κύριος απόστολος και προωθητής της διδασκαλίας του ο Παύλος λειτούργησε από την έκτη ακτίνα.

Η χαρακτηριστική γωνία της δεύτερης ακτίνας είναι η αντίθεση και οι Δίδυμοι επιπλέον κυβερνάνε τον πυρήνα κάθε πολικότητας στον ζωδιακό, φέροντας ταυτόχρονα το αίτημα για την ουσιαστική Ενοποίηση των Αντιθέτων. Εδώ βρίσκεται κρυμμένος και ο ένας από τους δύο μεγάλους Νόμους της απόκτησης της Γνώσης και δεν είναι τυχαία οι Δίδυμοι το ζώδιο της πρωτογενούς αναζήτησης και συσσώρευσης γνώσης, της παιδείας, των σχολείων, επειδή στο ζώδιο αυτό κρατιέται μυστικά το Μεγάλο Εργαλείο της έρευνας και της συγκομιδής της γνώσης. Θέμα με το οποίο ελπίζουμε να ασχοληθούμε επιτρέποντος του καιρού κάποια άλλη στιγμή. Με το βαθύτερο αίτημα της ενότητας να ωθεί την γνώση προς το να γίνει σοφία, κατάσταση που περιέχεται στην πολικότητα με το αντίθετο ζώδιο τον Τοξότη, όπως ήδη θίξαμε. Η σοφία δε έρχεται με την ενότητα δύο πόλων. Του πόλου του Νου και του πόλου της Καρδιάς, που φέρνει την συνειδητή αφύπνιση της διαισθητικής νόησης ή συνείδησης του βουδικού πεδίου.

Μια άλλη όψη της ενυπάρχουσας έννοιας της ενότητας του ζώδιου των Διδύμων είναι η Επικοινωνία, καθώς μέσα της περιέχει την πρωτογενή βάση–τάση της ενότητας των αντιθέτων, που μέσα από την έννοια της επικοινωνίας ωθείται στην εκδήλωση της. Η επικοινωνία είναι διαδικασία ένωσης και γεφύρωσης της όποιας απόστασης. Εφόσον υπάρχουν δύο είναι φυσικό να δημιουργείται κίνηση από το ένα προς το άλλο. Αυτή είναι η μία όψη της Αρχής της Επικοινωνίας, όπως θεωρείται ότι σχετίζεται με το ζώδιο των Διδύμων. Η δημιουργούμενη κίνηση μεταξύ των δύο πόλων είναι η αιτία της επικοινωνίας. Από μια άλλη οπτική τα δύο δημιουργούν την έννοια της συνύπαρξης και της κοινωνίας. Έτσι η κοινωνία είναι άλλη μία αιτία, ένα περιβάλλον έναρξης της επικοινωνίας. Η γλώσσα για παράδειγμα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας, δύο ανθρώπων, ένας τρόπος ένωσης, συνύπαρξης, συγκίνησης, συνουσίας και συγκοινωνίας. Εξ ου και οι ανάλογες λέξεις που χρησιμοποιούνται όπως συνομιλία, συζήτηση, συναλλαγή κλπ. Αλλά και όλες οι μορφές επικοινωνίας προέρχονται από την ίδια υποκρυπτόμενη πηγή των Διδύμων, όπως πχ η τηλεπαθητική επικοινωνία μεταξύ δύο ατόμων. Θα λέγαμε δε, ότι η δημιουργία της Ανταχκαράνα επιτελείται κατά την βιωματική κατανόηση της μαθητείας των Διδύμων και υπό την υψηλή εποπτεία του κυβερνήτη των Διδύμων Ερμή. Έτσι η έντονη ενεργοποίηση του ζώδιου αυτού ή του τρίτου οίκου κάποιου ωροσκοπίου μπορεί να δώσει τηλεπαθητικές ικανότητες και ενδιαφέροντα. Έχει παρατηρηθεί σε άτομα που έχουν ταλέντο και ασχολούνται με το channeling έντονη ενεργοποίηση του τρίτου οίκου, άσχετα με το αν υπάρχει μετουσίωση της μαθητείας του ζωδίου ακόμα, ή αν έχει αποκτηθεί η ικανότητα διάκρισης ώστε να υπάρχει και μία ανώτερη ποιότητα στις ικανότητες αυτές, ώστε να μην έχουμε επικοινωνία με κατώτερες μορφές ενώ τις θεωρούμε ανώτερες.

Η δυαδικότητα αρχικά λειτουργεί συνειδητά μέσω της νόησης, που ο τρόπος δράσης της είναι να ασκεί την Διάκριση μέσα από ερωτήματα που θέτει, όπως τι είναι αληθινό, τι είναι σωστό, τι είναι αρμονικό, κλπ. Έτσι το καλό βιώνεται σαν αυτό που ανήκει και υπηρετεί το βαθύτερο εγώ μας που είναι η ψυχή και κακό αυτό που ανήκει στον χώρο των σωμάτων ή της προσωπικότητας, όταν αυτή εργάζεται εμποδιστικά για την ψυχή και τα βαθύτερα και πιο πραγματικά «θέλω» μας. Ο άνθρωπος που ζει ταυτισμένος με την Προσωπικότητα του θεωρεί την προσωπικότητα το Περιεχόμενο του Σώματος του και σε αυτή την περίπτωση το ζώδιο των Διδύμων αποτελεί ένα χώρο έκφρασης εγωισμού και ιδιοτέλειας, όπου ο άνθρωπος ασκείται στο να υπηρετεί τον μικρό του εαυτό, αφού ταυτίζεται με την συνείδηση της προσωπικότητας του και όχι με τις βαθύτερες επιδιώξεις της ψυχής του. Τρεις βασικές εσωτερικές διατάξεις εμφανίζονται στους Διδύμους από τους διάφορους ανθρώπους και περιέχονται στις επόμενες τρεις φράσεις κλειδιά όπως δόθηκαν από τον Θιβετανό στην «Εσωτερική Αστρολογία» του:

  • ο ανεξέλιγκτος άνθρωπος λέει: «υπηρετώ τον εαυτό μου»
  • ο πιο προχωρημένος λέει: «υπηρετώ τον συνάνθρωπο αδελφό μου»
  • ο μαθητής και ο μυημένος λέει: «υπηρετώ τον Ένα»

Καθώς στους Διδύμους τοποθετούνται στην σωστή θέση τους οι δύο σημαντικοί πόλοι του ανθρώπου, η Ψυχή και η Προσωπικότητα, στην επικράτεια αυτού του ζωδίου κρύβονται και τα σπέρματα των μαχών αναγνώρισης της Ψυχής που βρίσκεται μέσα μας. Μέχρι δε να φθάσει κάποιος στο να τοποθετήσει έμπρακτα και επιβεβαιωμένα στον ένα πόλο των Διδύμων την ψυχή του, ο άνθρωπος μπορεί να πέσει στην πλάνη να τοποθετήσει στην θέση της ψυχής του, εκπροσώπους του κατώτερου ψυχισμού και του αστρισμού και τότε η δυαδικότητα των Διδύμων έχει την αρνητική της εκδήλωση. Όσοι ασχολούνται με τον εσωτερισμό ή τον αποκρυφισμό και δεν έχουν ακόμα πραγματικά συντονιστεί με την φωνή της ψυχής τους, διατρέχουν τον κίνδυνο να πέσουν σε συστήματα αυτοματικού ψυχισμού, που λειτουργούν μέσω του εντυπωσιασμού (γοητεία, γητεία) και της πλάνης. Αυτό μπορεί να εκδηλωθεί ως στροφή προς την ενασχόληση με κατώτερες ψυχικές δυνάμεις που εντυπωσιάζουν και πλανεύουν τους αδύναμους νόες και οδηγούν στην χρόνια καταληψία. Σε αυτή την περίπτωση τον ένα πόλο των Διδύμων αντί να τον κατέχει η Ψυχή, τον κατέχει κάποιο άλλο πνεύμα. Τέτοιες ψυχικές δραστηριότητες που πλανεύουν και γοητεύουν μέσω του εντυπωσιασμού των αδύναμων είναι πχ η τηλεκινησία, ο πνευματισμός, το πλατειά διαδεδομένο σήμερα channeling, οι διάφορες μορφές κατώτερης μαντείας και μαγείας κ.λ.π. Που όμως για όποιον δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένος και προετοιμασμένος όλα αυτά συμβάλουν στην διόγκωση του κατώτερου Εγώ, της Προσωπικότητας, με την επακόλουθη αύξηση της αλαζονείας, του αρνητισμού και της κατοχής. Να έχουμε δε υπ’ όψιν ότι σήμερα ο αριθμός κρουσμάτων καταληψίας έχει πλέον ξεφύγει από κάθε φαντασία. Η καταληψία με διάφορες αιτίες αποτελεί πραγματική επιδημία των ημερών μας. Ο δρόμος αυτός είναι η εύκολη οδός αφού έλκεται σε αυτήν κάποιος από τον γυαλιστερό και εύκολο εντυπωσιασμό. Οι αποκτούμενες δυνάμεις είναι αυτά που λέγονται τα κατώτερα σίντις στον Ινδουισμό και είναι ανεπιθύμητες επιτεύξεις που θολώνουν την πρωτογενή πολικότητα που θέτουν οι Δίδυμοι και που στο βάθος της είναι στην πραγματικότητα το Εν. Η μόνη οδός επιτυχούς περάσματος από αυτή την κατάσταση είναι το να έχει πρώτα κατανοηθεί και ξεπεραστεί από τον αναζητητή ο αστρισμός εσωτερικά και να έχει αναπτυχθεί η πραγματική διαίσθηση, η διαισθητική διάνοια. Να γίνει δηλαδή η αφύπνιση της συνείδησης του βουδικού πεδίου, που θα καταστήσει σαφές το ότι η συνείδηση του αστρικού δεν είναι παρά μία παραμορφωμένη απομίμηση της. Αυτή η συνείδηση δε, θα γίνει ο φάρος που θα φέγγει στον οδοιπόρο του δρόμου της Ζωής. Θα έχει βρεθεί τότε ο Τόπος όπου η Φιλότητα και η Σοφία βρίσκονται ενωμένες ως Εν και θα μπορεί ο οδοιπόρος να πει όπως «Εκείνος έφα», ότι είναι ένας Φιλό-Σοφος. Που επιβεβαιώνει ότι η Φιλότητα (Αγάπη) και η Σοφία είναι Ένα.

 

 

ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ

ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥ―ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

 

 

 

 

 

 

Ορφίων

Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2016

 

 

 

Περί του ζωδίου του Σκορπιού
Για την εορτή του Δημήτριου και της Δήμητρας
Μία οπτική του ζώδιου του Ζυγού
Η Παρθένος του ζωδιακού
Ηλιακή έκλειψη Αυγούστου 2017
Εκλείψεις Αυγούστου 2017
Η σχέση μας με την σκέψη και η σιγή του νου
Ο Λέων στην Εσωτερική Αστρολογία
Ο Μπετόβεν, ο Γκαίτε, η συνάντηση των G20, ο Κριός και ο Ουρανός
Για το ζώδιο του Καρκίνου
Κατανοώντας το ανθοΐαμα Mimulus
Το Γεγονός της Αναστάσεως
Κριός - Ακτίνες - Κυβερνήτες
Για τους Ιχθείς
Συμβολισμός και Υδροχόος
Ο εννεαετής κύκλος 2008-2016
Μία όψη του Τοξότη
Ο Ορίζοντας Γεγονότων της Προσωπικότητας
15 χρόνια από την 11η Σεπ 2001
Μαθητεία στο ζώδιο της Παρθένου
Π. Ποροσένκο (2016)
Αικατερίνη Στεφανίδη- (επί κοντώ γυναικών στο Ρίο2016)
Σεληνιακές Εκλείψεις: Αλδεβαράν, Ερμή, Δία
Περί Λέοντος
Ένα σχόλιο για την Theresa May
Το ζώδιο του Καρκίνου
Μεταβλέψεις στο φαινόμενο Brexit
Για το Θερινό Ηλιοστάσιο
Μία περίπτωση μελέτης της οστεοπόρωσης
για την Ορθογραφία της Λέξης
για τον Τόπο των Διδύμων
Τα Άστρα και οι Μορφές
για τον Τόπο του Ταύρου
Θεραπευτική & Αστρολογία
Ταγίπ Ερντογάν και δημοσιογραφία
Σύντομο Ιστορικό της Εσωτερικής Αστρολογίας
σύνοδος κορυφής Ε.Ε. (Μαρ 2016)
Απαλότητος α'- μουσική: Ορφίων
για το ζώδιο του Τοξότη
Εμείς - μουσική: Ορφίων
Μετεκλογικά 2015
Σύντομη γεωμέτρηση των λογότυπων των κομμάτων
Παρθένος Μαρία - σύμβολο και βίωμα
Η ασκητική της Εσωτερικής Αστρολογίας
Τέλος του Messenger με πρόσκρουση στον Ερμή
Το ζώδιο του Ταύρου και η Βεσάκ
Περί του Μυστηρίου της Σταύρωσης
Αστρολογική Εθνολογία: Γερμανία & Ελλάδα
Β. Πούτιν: υπάρχει πρόβλημα υγείας;
Περί του ζωδίου της Παρθένου
Περί Γανυμήδη και Υδροχόου
Η αριθμητική του 2015
Περί του ρόλου και της χρήσης της αστρολογίας
Περί αστρολογικών προβλέψεων
Ο Σκορπιός, ο Ήρακλής & η Λερναία Ύδρα
Αστρολογικά δρώμενα
Η Μεταμόρφωση του Ιησού Χριστού
Γενέθλια 2014 της Ομάδας Εσωτερικής Αστρολογίας
Οι κυβερνήτες των ζωδίων
Κρόνος, Μαντεία & Αιώνιο Τώρα
Αληθινό, Αγαθό, Ωραίο
Ο σταυρός του 2014 στα θεμελιώδη ζώδια
Περί Εσωτερικής Αστρολογίας
Ενοποίηση επιστήμης, τέχνης, φιλοσοφίας και θρησκείας
Χειμερινό Ηλιοστάσιο
Από την τέταρτη στην πέμπτη διάσταση