Οι Κυβερνήτες των ζωδίων στην Εσωτερική Αστρολογία

Ένα από τα πιο μυστηριώδη ίσως θέματα της εσωτερικής αστρολογίας είναι οι κυβερνήτες των ζωδίων. Στην μέχρι τώρα γνωστή αστρολογία οι κυβερνήτες δίνονται σε μία κατηγορία και είναι σε όλες τις γνωστές σχολές (την παραδοσιακή, την μοντέρνα, την αγιουρβεδική αστρολογία κλπ) ίδιοι με μικρές παραλλαγές. Στην εσωτερική αστρολογία οι κυβερνήτες έχουν τρεις κατηγορίες. Εξ αυτών η μία είναι αυτή που προτείνεται από τις άλλες σχολές, ενώ αποκαλύπτονται για πρώτη φορά δύο ακόμα κατηγορίες κυβερνητών. Οι κατηγορίες κυβερνητών πλανητών της εσωτερικής αστρολογίας είναι οι:

  1. Εξωτερικοί
  2. Εσωτερικοί
  3. Ιεραρχικοί

Η πρώτη κατηγορία είναι μία ενδιάμεση μορφή μεταξύ αυτού που δίνεται από την παραδοσιακή και την μοντέρνα αστρολογία, και παλαιότερα ονομάζονταν ‘Ορθόδοξοι’. Οι όροι επιχειρούν να βοηθήσουν την κατανόηση της ουσίας σε κάθε εποχή, η οποία ουσία παραμένει η ίδια. Με την πάροδο του χρόνου και την κατανόηση όμως της αστρολογίας αυτής, έγινε κατανοητό ότι ο σωστότερος όρος που βρίσκεται σε μεγαλύτερη αντιστοιχία με την εσωτερική φιλοσοφία είναι ο όρος ‘εξωτερικοί κυβερνήτες’.

Στην παραδοσιακή αστρολογία οι κυβερνήτες ως γνωστόν είναι οι εξής:

Κριός Άρης
Ταύρος Αφροδίτη
Δίδυμοι Ερμής
Καρκίνος Σελήνη
Λέων Ήλιος
Παρθένος Ερμής
Ζυγός Αφροδίτη
Σκορπιός Άρης
Τοξότης Δίας
Αιγόκερως Κρόνος
Υδροχόος Κρόνος
Ιχθείς Δίας

Αυτοί οι κυβερνήτες προέρχονται από ένα ανεξερεύνητο βάθος χρόνου και δεν είναι γνωστό πως βρέθηκαν διαθέσιμες στην ανθρωπότητα. Την εποχή που εμφανίστηκαν προφανώς δεν ήταν ακόμα ευρέως γνωστοί οι πλανήτες Ουρανός, Ποσειδώνας, Πλούτωνας κλπ. Οι αστρολόγοι στην πορεία και ειδικά μέσα στον 20ο αιώνα, θέλοντας να χρησιμοποιήσουν τους νέους πλανήτες, έκαναν κάποιες προσπάθειες να συμπεριλάβουν τους νέους ανακαλυφθέντες πλανήτες και έτσι έχουμε τους κυβερνήτες της μοντέρνας ή σύγχρονης αστρολογίας ως εξής:

Κριός Άρης
Ταύρος Αφροδίτη
Δίδυμοι Ερμής
Καρκίνος Σελήνη
Λέων Ήλιος
Παρθένος Ερμής
Ζυγός Αφροδίτη
Σκορπιός Πλούτωνας
Τοξότης Δίας
Αιγόκερως Κρόνος
Υδροχόος Ουρανός
Ιχθείς Ποσειδώνας

Το θέμα του πως εντάσσονται οι πλανήτες Ουρανός, Ποσειδώνας και Πλούτωνας σαν κυβερνήτες ζωδίων δεν έχει ποτέ λήξει. Η υπόθεση εργασίας ο Πλούτωνας να κυβερνά τον Σκορπιό και ο Ποσειδώνας τους Ιχθείς, παρ' όλη την πρακτική μελέτη και έρευνα του συνόλου των σύγχρονων αστρολόγων και τις παρατηρήσεις τους, απομένει να κατανοηθεί και να αποδειχθεί. Όπως επίσης και οι θεωρίες περί ανταπόκρισης του μέσου ανθρώπου στις επιρροές των νέων και μακρινών αυτών πλανητών. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ενώ πιστεύουν πχ ότι ο Πλούτωνας είναι ο κυβερνήτης του Σκορπιού, εν τούτοις ο μέσος άνθρωπος δεν ανταποκρίνεται ατομικά στις επιρροές του, αλλά μέσω μαζικών εκδηλώσεων. Στο σύνολο τους όμως αυτές οι μελέτες κρίνονται από το πόσο βαθιά, ουσιαστική και πραγματικά εσωτερική γνώση έχει κάποιος αστρολόγος για τον άνθρωπο και τον κόσμο. Έχει γραφτεί τεράστιος αριθμός κειμένων και βιβλίων για την ερμηνεία των πλανητών αυτών (Ουρανού, Ποσειδώνα και Πλούτωνα) καθώς και των άλλων που διαρκώς ανακαλύπτονται, αλλά η αληθινά ανώτερη νόηση λείπει συνολικά από αυτές τις έρευνες και μελέτες. Η στατιστική έρευνα στην αστρολογία δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τίποτα, αφού τα πάντα εξαρτώνται από την εσωτερική γνώση των αστρολόγων. Αυτή δε η γνώση δεν διδάσκεται σε σχολεία που δίνουν διπλώματα, αλλά στο πανεπιστήμιο της ζωής, επί πολλές συνεχόμενες ζωές μαθητείας. Αυτή η γνώση πρέπει να μπορούμε να διακρίνουμε πότε υπάρχει και πότε όχι σε κάποιον αστρολόγο για να έχουμε μια καλή εικόνα των απόψεων του.

Στην εσωτερική αστρολογία οι τρεις κατηγορίες πλανητών κυβερνητών έχουν ως εξής:

Ζώδια Εξωτερικοί Εσωτερικοί Ιεραρχικοί
Κριός Άρης Ερμής Ουρανός
Ταύρος Αφροδίτη Ήφαιστος Ήφαιστος
Δίδυμοι Ερμής Αφροδίτη Γη
Καρκίνος Σελήνη Ποσειδώνας Ποσειδώνας
Λέων Ήλιος Ήλιος Ήλιος
Παρθένος Ερμής Σελήνη Δίας
Ζυγός Αφροδίτη Ουρανός Κρόνος
Σκορπιός Άρης Άρης Ερμής
Τοξότης Δίας Γη Άρης
Αιγόκερως Κρόνος Κρόνος Αφροδίτη
Υδροχόος Ουρανός Δίας Σελήνη
Ιχθείς Δίας Πλούτωνας Πλούτωνας

Αυτό που γενικά παρατηρούμε είναι ότι πράγματι στους εξωτερικούς κυβερνήτες βλέπουμε να διατηρείται η κατηγοριοποίηση της παραδοσιακής αστρολογίας, και γίνεται αποδεκτή μόνο η παρουσία του Ουρανού ως κυβερνήτη του Υδροχόου. Ενώ ο Ποσειδώνας και ο Πλούτωνας εμφανίζονται μόνο σαν εσωτερικοί και ιεραρχικοί κυβερνήτες. Αυτό φυσικά δεν είναι χωρίς κάποια βαθύτερη σημασία. Για να μπορεί δε κάποιος να παρουσιάσει θέσεις σε θέματα που απαιτείται υψηλή ευθύνη, ικανότητας γνώσης και διάκρισης πρέπει να έχει αντίληψη ουσιαστική της κατάστασης της ανθρωπότητας, του δρόμου στον οποίο βαδίζει, όπως και πολλά άλλα θέματα εσωτερικής γνώσης του κόσμου.

Η χρήση μόνο του Ουρανού στους εξωτερικούς κυβερνήτες είναι ιδιαίτερης σημασίας και σχετίζεται με το ότι η ανθρωπότητα έχει αρχίσει συνολικά να ανταποκρίνεται στα κελεύσματα του πλανήτη αυτού και της ακτίνας την οποία διοχετεύει. Αυτό σχετίζεται και με το ότι έχουμε ήδη μπει στην εποχή του Υδροχόου και ο πλανήτης αυτός έχει πολύ μεγαλύτερη επενέργεια. Επίσης η έβδομη ακτίνα την οποία εκπροσωπεί είναι η ακτίνα που στην παρούσα φάση κυριαρχεί στην ανθρωπότητα. Αυτή τη στιγμή μάλιστα η ενέργεια του Ουρανού που είναι ένας νέος πλανήτης προς τον οποίο ανταποκρίνεται η ανθρωπότητα και σχεδόν όλα τα μέλη της, βιώνεται συχνά με αρνητικό τρόπο και αυτό οφείλεται στην αρνητικότητα που είναι εγκλωβισμένη συνολικά στην σημερινή ανθρωπότητα. Η αρνητική αυτή ανταπόκριση έχει αυξήσει υπερβολικά την επιπόλαιη και επιφανειακή-υλιστική χρήση της επιστήμης με αποτέλεσμα την αλματώδη ανάπτυξη του τεχνοκρατισμού που αποτελεί στάση ζωής και φιλοσοφίας μεγάλου αριθμού επιστημόνων και μη. Η επιφανειακότητα, η επιπολαιότητα, η υπέρογκη αύξηση του επιστημονικού τεχνοκρατισμού αποτελεί αρνητική (κατώτερη δηλαδή) ανταπόκριση στην ένταση των ενεργειών του ζωδίου του Υδροχόου, ενώ ο πλανήτης Ουρανός με την μεγάλη προωθητική και τελεστική (εφαρμογές) δύναμη του συνδράμει σε αυτή την κατάσταση, καθώς ο δρόμος προς την ανώτερη ζωή, σχετίζεται με την ανάπτυξη της επιστήμης της ζωής. Η εκτελεστική ακρίβεια περνάει από τον χώρο της επιστημονικής γνώσης. Διότι μία τελετουργία η οποία βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τον κόσμο, δεν είναι παρά μία όμοια κατάσταση με την επιστημονική γνώση και εφαρμογή. Οι Έλληνες γνώριζαν καλά αυτές τις αλήθειες και γι' αυτό δέχονταν την πίστη ως αποτέλεσμα της γνώσης. Όπως πχ αναφέρει ο Ιάμβλιχος στα «Θεολογούμενα της Αριθμητικής» στο κεφάλαιο για την δεκάδα ότι η γνώση των αρχών και η κατανόηση τους είναι που στηρίζει την βεβαιότητα, την πίστη. Συνδέει δε, την γνώση με την μνήμη, όπως πάντα έκαναν οι Πυθαγόρειοι. Στον Ινδουισμό και τον Βουδισμό επίσης θεωρείται ότι γιόγκι είναι εκείνος που ζει την ζωή του σαν επιστήμονας της ζωής. Χαρακτηριστικό επίσης είναι η συμμετοχή του πλανήτη Ήφαιστου σαν εσωτερικός και ιεραρχικός κυβερνήτης του Ταύρου. Ο πλανήτης αυτός δεν έχει ακόμα ανακαλυφθεί από τα εργαλεία των σημερινών επιστημόνων, ενώ κάποιοι που μπορούν να διεισδύουν στην αλήθεια με άλλους τρόπους, μας έκαναν για κάποιο λόγο ήδη γνωστή την ύπαρξη του, καθώς μάλιστα επιβεβαιώθηκε αστρολογικά από τη μελέτη των ωροσκοπίων των μαθητών και μυστών οι οποίοι μπορούν να ανταποκριθούν στις επιρροές του.

Αυτό που στην ουσία κάνει με τις τρεις κατηγορίες κυβερνητών η εσωτερική αστρολογία είναι το να δίνει τους κυβερνήτες στους οποίους ανταποκρίνονται τρία διαφορετικά επίπεδα της ανθρώπινης ύπαρξης. Ο άνθρωπος είναι γνωστό ότι αποτελείται από την τριάδα Σώμα-Ψυχή-Πνεύμα. Οι εξωτερικοί κυβερνήτες είναι αυτοί που καθορίζουν το περιβάλλον του κόσμου της προσωπικότητας και των τριών σωμάτων από τα οποία αποτελείται, του φυσικού, του αστρικού ή συναισθηματικού και του νοητικού, χώρος ο οποίος είναι η όψη Σώμα. Διότι η προσωπικότητα είναι η συνθετική αυτοσυνείδηση που εδρεύει στους τρεις σωματικούς φορείς, στα σώματα μας. Ο άνθρωπος δε, συγχέει την αυτοσυνείδηση των σωμάτων που οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει, με την ουσιαστική του αυτοσυνείδηση. Οι εσωτερικοί κυβερνήτες καθορίζουν το περιβάλλον στο οποίο ανταποκρίνεται ο κόσμος της ψυχής και αυτός ο χώρος είναι η όψη Ψυχή, ενώ οι ιεραρχικοί είναι αυτοί στους οποίους ανταποκρίνεται ο κόσμος του πνεύματος και των Αρχών και είναι ο χώρος της όψης Πνεύμα. Αυτές οι απόψεις αποτελούν θεία πνευματικά δώρα, αποκαλύψεις προς την ανθρωπότητα, η οποία από τώρα και μέσα στις επόμενες χιλιετίες καλείται να συνειδητοποιήσει.

Συνοπτικά λοιπόν οι τρεις κατηγορίες κυβερνητών αναφέρονται:

  1. οι Εξωτερικοί κυβερνήτες στον Τόπο της Προσωπικότητας
  2. οι Εσωτερικοί κυβερνήτες στον Τόπο της Ψυχής
  3. οι Ιεραρχικοί κυβερνήτες στον Τόπο των Αρχέτυπων, του Πνεύματος

Στον βαθμό λοιπόν που κάποιος έχει αφυπνιστεί στον κόσμο της ψυχής του, και στον κόσμο του πνεύματος του, τόσο αυτοί οι κυβερνήτες ενεργοποιούνται και ο άνθρωπος ανταποκρίνεται ενσυνείδητα στις επιρροές τους. Εάν όμως κάποιος δεν ζει παρά μια ζωή επιφανειακή και επικεντρωμένη στους υλικούς φορείς του ή σώματα και κρατά εκεί την επίγνωση και την αυτοσυνείδηση του, τότε θα ανταποκρίνεται μόνο στους εξωτερικούς κυβερνήτες, τους οποίους αποδέχεται και η ορθόδοξη ή εξωτερική αστρολογία. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους η παραδοσιακή ή η μοντέρνα αστρολογία μπορεί να λειτουργήσει συμβουλευτικά ή και προβλεπτικά και γι’ αυτό οι αστρολογικές αυτές κατευθύνσεις έχουν ακόμα επιρροή στον μέσο άνθρωπο. Το θέμα είναι όμως πως γίνεται το πέρασμα από τον ένα τύπο κυβερνητών σε ένα άλλο; Πως γίνεται η ενεργοποίηση των εσωτερικών και ιεραρχικών κυβερνητών; Σε τι ποσοστό βρίσκεται ο αριθμός των ανθρώπων που σήμερα ανταποκρίνονται σε αυτούς τους κυβερνήτες; Ο αριθμός μπορεί να είναι σαν ποσοστό μικρό και είναι ακριβώς όσοι έχουν αφυπνιστεί και ανταποκρίνονται στις ανώτερες εσωτερικές τάσεις τους. Θα πρέπει μάλιστα να συνειδητοποιήσουμε ότι ο αριθμός αυτός σήμερα είναι αρκετά αυξημένος, καθώς βρίσκονται αυτή τη στιγμή για κάποιους λόγους, σε ενσάρκωση πολλοί εξελιγμένοι μαθητές και δάσκαλοι, οι οποίοι έχουν έλθει για να βοηθήσουν την ανθρωπότητα και τον πλανήτη στις κρίσιμες μέρες που διάγουμε.

Για το πως γίνεται η μετάβαση από την μία κατηγορία κυβερνητών στις επόμενες, να αναφέρω εδώ μόνο ότι συνήθως γίνεται επώδυνα, με μεγάλους αγώνες και με την παρουσία και ασθενειών. Όταν όμως παρατηρήσουμε τους πιο αφυπνισμένους, εκείνους/ες που είναι ψυχικά και πνευματικά ευαισθητοποιημένες/οι, θα παρατηρήσουμε ότι παραπονιούνται ότι η ευρέως σήμερα χρησιμοποιούμενη αστρολογία δεν έχει τίποτα να τους προσφέρει. Ότι οι προβλέψεις και η συμβουλευτική της παραδοσιακής και μοντέρνας αστρολογίας δεν ανταποκρίνεται τις περισσότερες φορές ούτε στο ελάχιστο, στην αλήθεια που οι ίδιοι βιώνουν. Αυτό είναι κάτι φυσικό να συμβαίνει και θα πρέπει να θυμηθούμε ότι ένας αστρολόγος χαμηλής ψυχικής εξέλιξης, επικεντρωμένος στην προσωπικότητα και που δεν έχει ακόμα ουσιαστικά και πραγματικά αφυπνιστεί, είναι φυσιολογικό να μην μπορεί να δράσει συμβουλευτικά προς ένα αφυπνισμένο άτομο. Μην ξεχνάμε ότι η αστρολογία είναι μία των μυητικών ή εσωτερικών επιστημών. Αυτό πρέπει να το ξαναθυμηθούμε και να προσπαθήσουμε να ξεφύγουμε από τις δήθεν εκσυγχρονιστικές τάσεις να θεωρείται ότι μπορεί να διδαχθεί κάποιος αστρολογία σε λίγα εξάμηνα σε κάποιο κολλέγιο. Από εδώ βγαίνουν οι όποιες παρανοήσεις και υπάρχει δυστυχώς μεγάλη εξαπάτηση στον χώρο εκείνων που δεν έχουν κατανοήσει, δεν έχουν αντιληφθεί και δεν έχουν ασκηθεί να διακρίνουν αυτές τις διαφορές. Κάποτε όμως πρέπει να αρχίσουμε να εμβαθύνουμε στην αλήθεια, και να μην κατηγορούμε μια πανάρχαια επιστήμη μόνο και μόνο επειδή έχουν χαθεί τα βαθύτερα κλειδιά της αφότου μέρος της έγινε εξωτερική και μη εσωτερική και μυητική τέχνη, ή επειδή χρησιμοποιείται με λάθος τρόπο. Η εποχή έχει φθάσει που τα κλειδιά που κράταγαν μυστικά οι μεγάλοι μύστες, άρχισαν να αποκαλύπτονται στα μάτια όσων είναι έτοιμοι να μελετήσουν, να επιβεβαιώσουν, να δουν.

Ουσιαστικά λοιπόν, η σχέση που διατηρείται μεταξύ προσωπικότητας, ψυχής και πνεύματος σε κάθε άνθρωπο, είναι ακριβώς αυτή που διατηρείται και στην ανταπόκριση του στους κυβερνήτες των ζωδίων. Έργο του εσωτερικού αστρολόγου είναι να εντοπίσει το πότε μια σκέψη, μια δράση, εκκινεί από τον κόσμο της υλικής πραγματικότητας και της δημιουργημένης προσωπικότητας στην παρούσα ενσάρκωση, ή από τον κόσμο της ψυχής. Υπάρχουν σήμερα πάρα πολλά αφυπνισμένα άτομα, που λειτουργούν και ασκούν την ανώτερη διαισθητική νόηση τους και αυτά ανταποκρίνονται σε μεγάλο ή μικρότερο βαθμό ανάλογα με την πρόοδο που έχουν κάνει, στον κόσμο των εσωτερικών και των ιεραρχικών κυβερνητών. Αυτά δεν είναι  εύκολο να μεταδοθούν και να αποδειχθούν σε άπιστους με κλειστά μάτια και πρέπει να λαμβάνεται πάντα υπ’ όψιν το τι συμβαίνει στην πράξη και να ερευνάται η ποιότητα του βιώματος. Να επισημάνω δε άλλη μία φορά, το ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει αντιληπτό το πότε, το γιατί και το πως μπορεί ο αστρολόγος να επιλέξει την μία ή την άλλη κατηγορία κυβερνητών σε μια δεδομένη στιγμή. Η επιλογή αυτή σχετίζεται με την κατανόηση και την σταδιοποίηση της εσωτερικής πορείας του ατόμου που έχει ζητήσει την αστρολογική συμβουλευτική. Πράγμα εξαιρετικά σημαντικό αν συνειδητοποιήσουμε ότι το έργο του αστρολόγου περιέχει πολύ λεπτεπίλεπτους ‘χειρουργικούς’ χειρισμούς, με σκοπό την υποβοήθηση και την καθοδήγηση, στην προσπάθεια αφύπνισης και βελτίωσης του ανθρώπου που ήλθε να τον συμβουλευτεί.

Αυτά δεν είναι τόσο αφηρημένες έννοιες, συνθήκες και καταστάσεις όπως εκ πρώτης ακούγονται. Πάντα για όλους τους ανθρώπους παίρνουν συγκεκριμένη ορατή μορφή με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Οι διαδρομές και οι μεταβάσεις βιώνονται αρνητικά όσο ο άνθρωπος κρατάει μέσα του τάσεις ουσιαστικής αρνητικοποίησης. Έτσι το βίωμα γίνεται συχνά επώδυνο, είτε μέσα από προσωπικά ψυχολογικά προβλήματα, είτε μέσα από δυνατές απογοητεύσεις μέσα από σχέσεις, είτε και με ασθένειες του φυσικού σώματος. Μάλιστα πολύ σημαντικό ρόλο μπορεί, πρέπει και θα παίξει η αστρολογία στον χώρο της θεραπευτικής. Είναι γνωστό ότι τόσο ο Ιπποκράτης, όσο και ο Παράκελσος, παρ' όλο που ανήκουν σε διαφορετικές εποχές και κρατάνε κάποιες στιγμές διαφορετικές θεραπευτικές φιλοσοφίες και πρακτικές, συμφωνούν ότι δεν νοείται γιατρός χωρίς γνώση αστρολογίας. Αυτό θα αποτελέσει ένα ξεχωριστό θέμα με το οποίο θα είχε ενδιαφέρον να ασχοληθούμε. Ειδικά σε θέματα ενεργειακών εγκλωβισμών στον λεγόμενο χώρο του υποσυνειδήτου, και λόγω της ενεργειακής και συνειδησιακής-οντολογικής σχέσης των πλανητών με τα ενεργειακά αιθερικά κέντρα (τσάκρα), οι πληροφορίες από έναν κατάλληλο αστρολόγο αποβαίνουν κυριολεκτικά απελευθερωτικές και επί της ουσίας θεραπευτικές, με τα πρακτικά αποτελέσματα να επιβεβαιώνουν τις λέξεις. Το μέλλον της αστρολογίας περιέχει πρωτίστως την εφαρμογή της στην καθημερινή θεραπευτική τέχνη, όχι υποκαθιστώντας τις διάφορες φαρμακολογίες και θεραπευτικές τεχνικές, αλλά φωτίζοντας και κατευθύνοντας τις και κυρίως φωτίζοντας και κατευθύνοντας τους ίδιους τους ασθενείς στον δρόμο της αυτοθεραπείας τους.

Έχω παρατηρήσει σε πάρα πολλές περιπτώσεις, άτομα που εκ πρώτης φαίνονται ‘επιφανειακά’ και καθόλου ‘φιλοσοφημένα’, που τα ίδια θεωρούν τους εαυτούς τους απλούς συνηθισμένους ανθρώπους, να κατανοούν στα βαθύτερα στρώματα της συνείδησης τους τις λειτουργίες των εσωτερικών τους κόσμων και κατά συνέπεια των τάσεων των εσωτερικών, ή ακόμα και των ιεραρχικών κυβερνητών, τουλάχιστον εκείνη την στιγμή που βιώνουν ένα είδος εσωτερικού ανοίγματος, μιας απελευθερωτικής συνειδησιακά αφύπνισης, σε κάποιο θέμα της ζωής τους. Θα πρέπει λοιπόν να αντιληφθούμε ότι, τις στιγμές που η εμπειρία της ζωής φέρνει κάποιον σε στιγμές ανάτασης και υπέρβασης, με ευχάριστο ή δυσάρεστο τρόπο, εκείνες τις στιγμές έρχεται σε επαφή με τον κόσμο της ψυχής και/ή του πνεύματος του. Τότε παίρνει τις διαισθήσεις του από τον ανώτερο κόσμο της ψυχής και τις πνευματικές κατευθύνσεις των αρχών από τον κόσμο του πνεύματος.

Το θέμα των κυβερνητών πλανητών είναι τεράστιο και δεν μπορεί να καλυφθεί σε λίγες παραγράφους. Μέχρι τώρα δεν έκανα παρά μια προσπάθεια να το μεταγλωττίσω σε κάποια όσο το δυνατόν πιο απλά και κατανοητά λόγια, βγαλμένα μέσα από το βίωμα και την καθημερινή πρακτική, επί του θέματος αυτού. Έτσι ώστε να γίνει κατανοητό, τόσο από αυτούς που δεν ασχολούνται με την αστρολογία, όσο και αυτούς που ασχολούνται, αλλά πρέπει να δουν με άλλα μάτια τον χώρο της επιστήμης αυτής. Μέσα σε αυτές τις κατηγορίες κυβερνητών κρύβεται όλο το πρόβλημα του ανθρώπου για όποιον θα θελήσει να εμβαθύνει. Διότι αυτά συνδέονται με την πορεία ενός ατόμου, την σχέση αυτής της συνειδησιακής πορείας με τα αιθερικά του κέντρα (τσάκρας), αλλά και την βιωματική προσπάθεια υποβοήθησης της συνειδησιακής αφύπνισης του  όταν αυτό είναι επιτρεπτό. Υπάρχουν όμως πολλά ακόμα που θα μπορούσαμε να πούμε και που δίνουν τις λεπτομέρειες που υπάρχουν στο θέμα αυτό των κυβερνητών πλανητών.

Ένα παράδειγμα είναι ο πλανήτης Ποσειδώνας που εμφανίζεται πρώτη φορά ως εσωτερικός κυβερνήτης του ζωδίου του Καρκίνου. Ο Καρκίνος είναι η πύλη καθόδου των ψυχών σε ενσάρκωση και ο Ποσειδώνας είναι αυτός που πρώτος κρούει την θύρα εκ των έσω καθώς το σπίτι, που είναι η προσωπικότητα και η ζωή του σώματος για την ψυχή πρέπει να ταιριάζει στον κάτοικο, την ψυχή δηλαδή. Ο Ποσειδώνας ως μόνο εσωτερικός κυβερνήτης μας δείχνει ότι δια των καθαρτικών του τάσεων, ωθεί στην υπέρβαση του μικρού, κατώτερου, χωρίς αυτοσυνείδηση εγώ, που κυβερνάται αρχικά από τον πλανήτη Άρη. Η Ποσειδωνιακή κάθαρση, μύηση οδηγεί στην είσοδο στους κόσμους της ανώτερης διαισθητικής νόησης. Οι καθάρσεις του Ποσειδώνα σχετίζονται με το νερό και το αστρικό σώμα με τις επιθυμίες, πάθη και συναισθήματα του, είναι το αλώνι που αρχίζουν αυτές οι καθάρσεις και εκεί επίσης ολοκληρώνονται. Η ασκητική παρουσία του μεγάλου Ιωάννη του Πρόδρομου είναι ένα δείγμα Ποσειδωνιακής μύησης, ή Ποσειδωνίου τελετάρχη και δεν είναι καθόλου σύμπτωση το ότι η θεραπεία που προσέφερε ουσιαστικά ήταν το ότι βάπτιζε, δηλαδή μυούσε, στο νερό. Δεν είναι σύμπτωση το ότι την εποχή του θερινού ηλιοστασίου, όπου βρίσκεται ο τόπος του ζωδίου του Καρκίνου, έχει τοποθετηθεί η εορτή του Ιωάννη του Πρόδρομου, όπως έχουμε αναφερθεί και σε άλλο κείμενο μας. Ο Ποσειδώνας είναι ο εσωτερικός και ιεραρχικός κυβερνήτης του Καρκίνου. Είναι ο μεγάλος λειτουργός της ανθρώπινης αφύπνισης και εργάζεται από την συνείδηση του ηλιακού πλέγματος, όπου αρχίζει να επιχειρείται η υπέρβαση του εγώ. Ένα πολύ ισχυροποιημένο και αλαζονικό εγώ, θα περάσει από βαθιές και επώδυνες συχνά εμπειρίες κάθαρσης, μέσα από τις οποίες ουσιαστικά ο πλανήτης εκπρόσωπος του θεού της θάλασσας, θα διανοίξει τις πύλες έκφρασης του αιχμάλωτου- στα αρχικά αυτά στάδια ακόμα- κόσμου της ψυχής. Αυτή η διαδικασία σχετίζεται και με τον πυρήνα της θεραπευτικής τέχνης, όπως σωστά έχει περιγραφεί από τους πιο ανώτερους και διαισθητικούς θεραπευτές που κατευθύνουν την εποχή μας, όπως είναι ο Παράκελσος, ο Χάνεμαν, ο Έντουαρντ Μπαχ κ.α. Περιέχει τις βάσεις, τον πυρήνα, της ονομαζόμενης σήμερα εσωτερικής θεραπευτικής, ή συνειδησιακής θεραπευτικής όπως επίσης την ονομάζω.

Έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό από πάρα πολλούς σήμερα, το ότι η αιτία κάθε ασθένειας βρίσκεται στο συναίσθημα και στη σκέψη. Αυτά τα δύο αποτελούν τους φυσικούς κόσμους από όπου εκκινεί η ασθένεια που δημιουργείται από τον εγκλωβισμό της ψυχής από την προσωπικότητα. Έχει επίσης αρχίσει να γίνεται κατανοητό το ότι η ασθένεια είναι το φάρμακο που δίνει η θεία πρόνοια στον άνθρωπο για να θεραπεύσει το πρόβλημα του εκδηλώνοντας το πρόβλημα του διογκωμένου εγώ του ώστε να μπορέσει να το υπερβεί. Σε ποιο προχωρημένα άτομα, που έχουν επιτύχει την ανταπόκριση του κατώτερου εγώ και των κατώτερων κέντρων μέχρι και του ηλιακού πλέγματος, στις δονήσεις των ανώτερων κέντρων με τα οποία βρίσκεται σε επαφή η ψυχή, ο Ποσειδώνας προχωράει τα άτομα στις πρώτες εσωτερικές μυήσεις. Αυτές είναι  συνειδησιακά  ανοίγματα κάποιων κάθε φορά διαφορετικών τσάκρας και η με αυτό τον τρόπο ενοποίηση και ανταπόκριση των ατόμων στους κόσμους των ανώτερων κέντρων και των κόσμων της ψυχής και του πνεύματος.

Τέτοια και πάρα πολλά άλλα ενδιαφέροντα κρύβονται μέσα στην έννοια των κυβερνητών πλανητών και την ανταπόκριση μας σε αυτούς. Αλλά ήδη έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο κείμενο και δεν θα ήθελα να εξαντλήσω την δύναμη συγκέντρωσης με την επακόλουθη κόπωση των αναγνωστών, γι' αυτό ας σταματήσουμε εδώ. Κάποια άλλη φορά θα επιχειρήσουμε να αναφερθούμε περισσότερο στο θέμα αυτό.

ΧΑΙΡΕΤΕ

 

 

 

 

 

Ορφίων

Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

 

 

 

Περί του ζωδίου του Σκορπιού
Για την εορτή του Δημήτριου και της Δήμητρας
Μία οπτική του ζώδιου του Ζυγού
Η Παρθένος του ζωδιακού
Ηλιακή έκλειψη Αυγούστου 2017
Εκλείψεις Αυγούστου 2017
Η σχέση μας με την σκέψη και η σιγή του νου
Ο Λέων στην Εσωτερική Αστρολογία
Ο Μπετόβεν, ο Γκαίτε, η συνάντηση των G20, ο Κριός και ο Ουρανός
Για το ζώδιο του Καρκίνου
Κατανοώντας το ανθοΐαμα Mimulus
Το Γεγονός της Αναστάσεως
Κριός - Ακτίνες - Κυβερνήτες
Για τους Ιχθείς
Συμβολισμός και Υδροχόος
Ο εννεαετής κύκλος 2008-2016
Μία όψη του Τοξότη
Ο Ορίζοντας Γεγονότων της Προσωπικότητας
15 χρόνια από την 11η Σεπ 2001
Μαθητεία στο ζώδιο της Παρθένου
Π. Ποροσένκο (2016)
Αικατερίνη Στεφανίδη- (επί κοντώ γυναικών στο Ρίο2016)
Σεληνιακές Εκλείψεις: Αλδεβαράν, Ερμή, Δία
Περί Λέοντος
Ένα σχόλιο για την Theresa May
Το ζώδιο του Καρκίνου
Μεταβλέψεις στο φαινόμενο Brexit
Για το Θερινό Ηλιοστάσιο
Μία περίπτωση μελέτης της οστεοπόρωσης
για την Ορθογραφία της Λέξης
για τον Τόπο των Διδύμων
Τα Άστρα και οι Μορφές
για τον Τόπο του Ταύρου
Θεραπευτική & Αστρολογία
Ταγίπ Ερντογάν και δημοσιογραφία
Σύντομο Ιστορικό της Εσωτερικής Αστρολογίας
σύνοδος κορυφής Ε.Ε. (Μαρ 2016)
Απαλότητος α'- μουσική: Ορφίων
για το ζώδιο του Τοξότη
Εμείς - μουσική: Ορφίων
Μετεκλογικά 2015
Σύντομη γεωμέτρηση των λογότυπων των κομμάτων
Παρθένος Μαρία - σύμβολο και βίωμα
Η ασκητική της Εσωτερικής Αστρολογίας
Τέλος του Messenger με πρόσκρουση στον Ερμή
Το ζώδιο του Ταύρου και η Βεσάκ
Περί του Μυστηρίου της Σταύρωσης
Αστρολογική Εθνολογία: Γερμανία & Ελλάδα
Β. Πούτιν: υπάρχει πρόβλημα υγείας;
Περί του ζωδίου της Παρθένου
Περί Γανυμήδη και Υδροχόου
Η αριθμητική του 2015
Περί του ρόλου και της χρήσης της αστρολογίας
Περί αστρολογικών προβλέψεων
Ο Σκορπιός, ο Ήρακλής & η Λερναία Ύδρα
Αστρολογικά δρώμενα
Η Μεταμόρφωση του Ιησού Χριστού
Γενέθλια 2014 της Ομάδας Εσωτερικής Αστρολογίας
Οι κυβερνήτες των ζωδίων
Κρόνος, Μαντεία & Αιώνιο Τώρα
Αληθινό, Αγαθό, Ωραίο
Ο σταυρός του 2014 στα θεμελιώδη ζώδια
Περί Εσωτερικής Αστρολογίας
Ενοποίηση επιστήμης, τέχνης, φιλοσοφίας και θρησκείας
Χειμερινό Ηλιοστάσιο
Από την τέταρτη στην πέμπτη διάσταση